mijn persoonlijke bijbeltekst

Even though I walk through the valley of the shadow of death, I fear no evil, for You are with me; Your rod and Your staff, they comfort me.

dinsdag 5 juni 2018

De mesthoop #1


Waarom ben ik er nog? Waarom doe ik wat ik doe, waarom is het zoals het is? De enige uitweg is nergens meer om te geven. Insanity; doing the same thing over and over and expecting different results. Of de meer duidelijke Perseveration; compulsive, hopeless, helpless, automatic and unsatisfying. Geef me 1 goede reden om eruit te stappen, uit deze uitzichtloze trein.

Ik dacht dat voor God leven dingen veranderde. Een bekering is iets impactvol. Mijn basis, de wortel van waaruit ik denk en redeneer is verandert. Maar dat is alles. 6 jaar nu. Ik weet niet hoe ik kan zien dat het ergens ten goede voor geweest is.

Stoppen met gamen? Tijdelijk. Ik dacht dat dat iets zou veranderen. Iets met zich mee zou brengen, iets nieuws. Een impact in denken en doen. Is het niet. Ik ben dezelfde persoon met en zonder gamen. Of laat ik het zou zeggen; depressiviteit is hetzelfde zonder of met gamen. Welke heeft de meerwaarde?

Ik weet alleen dat ik gek wordt van de regel dat ik mijn laptop en tablet niet meer heb.

Ik ben er moe van, en ik heb geen energie meer om te proberen er iets van te maken. Wat heeft het voor zin? Geef me 1 goede reden. Iets wat dragend is voor een eeuwigheid.

Ik moet weg. Iets belangrijks. Nog een paar dingen waar ik iets om geef. Misschien blijft dat voldoening geven. Als ik maar niet meer zoveel thuis ben.

Rick


Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Dank je wel voor je bericht. het wordt zeer gewaardeerd. mocht je reactie vuile taal bevatten, minder frisse benoemingen, pijnlijke, stekelijke of hatelijke opmerkingen dan zal deze worden beoordeeld en op beschaafde manier afgewimpeld. vergeet niet "wat u niet wil dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet"

mocht je reactie een positieve boodschap hebben, een fijne opmerking of een heerlijk sarcastische zin, dan zal deze op dezelfde manier beantwoord worden, want vergeet niet "wie de bal kaatst kan hem terugverwachten"

als laatste, ik oordeel niemand, dat zal God doen op het eind van je leven. als je niet gelooft in een God, dan leef je niet, als je niet leeft is de oplossing God. als je zelf de oplossing zonder God gevonden hebt, en je leeft. zal je geoordeeld worden voor het feit dat je zonder God hebt geleefd.

greetz,

Rick

ps: je bent altijd welkom om nog een keer te reageren, ik stel het erg op prijs. als je graag betaald wil worden voor reacties, dan kan dat geregeld worden. geef me je adres en ik kom bij je langs om een stevig robbertje te stoeien.