mijn persoonlijke bijbeltekst

Even though I walk through the valley of the shadow of death, I fear no evil, for You are with me; Your rod and Your staff, they comfort me.

zondag 25 mei 2014

zondagsrust in de burger king

deze zondag ga ik weer naar huis, na een paar heerlijke dagen bij m'n ouders weer naar m'n eigen stekje.
ik ga via Almere, ik moet nog naar de bibliotheek en zo vaak krijg ik de kans niet. ouders waren het niet echt mee eens, maar ja, wat kun je ertegen doen? xD

als ik dus naar de bieb in Almere reis ga ik altijd even naar de burger king. even bij-tanken in fast food (niet dat ik dat niet genoeg doe maar dat is geen búrger king!)

toen ik in het rijtje stond wou ik graag zo snel mogelijk geholpen worden. toen de hele rij geholpen was stonden we allemaal als apen naar de medewerkers te staren. zij zouden ons voedsel brengen! alleen zij kunnen ervoor zorgen dat we het krijgen! en we hebben natuurlijk al betaald.. je ziet iedereen in gedachten al nadenken over hoe snel, of in welke volgorde ze gaan eten. grappig... het is hier niet bepaald rustig maar blijkbaar ben je eventjes éénsgezind als je met andere mensen op je vreten staat te wachten.
en kijk, ik ben echt de moeilijkste niet. maar er komt een kink in de eensgezindheid als mensen die later dan mij afrekende éérder hun eten krijgen! maar ach, waarschijnlijk zal mijn eten dan alleen maar lekkerder zijn..
het resultaat is een lekker steakhouse menu met een enorme beker bananenmilkshake gna gna gna

een goede (resterende) zondag iedereen, moge God je leiden deze week en als je in een gesprek verwikkeld bent, denk dan niet aan iemand in z'n blote reet.

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Dank je wel voor je bericht. het wordt zeer gewaardeerd. mocht je reactie vuile taal bevatten, minder frisse benoemingen, pijnlijke, stekelijke of hatelijke opmerkingen dan zal deze worden beoordeeld en op beschaafde manier afgewimpeld. vergeet niet "wat u niet wil dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet"

mocht je reactie een positieve boodschap hebben, een fijne opmerking of een heerlijk sarcastische zin, dan zal deze op dezelfde manier beantwoord worden, want vergeet niet "wie de bal kaatst kan hem terugverwachten"

als laatste, ik oordeel niemand, dat zal God doen op het eind van je leven. als je niet gelooft in een God, dan leef je niet, als je niet leeft is de oplossing God. als je zelf de oplossing zonder God gevonden hebt, en je leeft. zal je geoordeeld worden voor het feit dat je zonder God hebt geleefd.

greetz,

Rick

ps: je bent altijd welkom om nog een keer te reageren, ik stel het erg op prijs. als je graag betaald wil worden voor reacties, dan kan dat geregeld worden. geef me je adres en ik kom bij je langs om een stevig robbertje te stoeien.