mijn persoonlijke bijbeltekst

Even though I walk through the valley of the shadow of death, I fear no evil, for You are with me; Your rod and Your staff, they comfort me.

zaterdag 29 maart 2014

feedback begeleider (persoonlijk voor Leandro)

hoi Leandro, hier de feedback.
1: hoe heb je mij ervaren?
in het begin normaal, zoals elke begeleider die je op je 'zorg'pad tegenkomt. daarna groeide het vertrouwen. ik durfde meer te vertellen. ook de keren dat we iets anders deden dan het 'normale' gesprek. zoals wandelen, die keer met het in het midden staan van de ruimte, en dicht bij gevoel komen. zulk soort dingen vond ik ook fijn, wat meer afwisseling. ook vertelde je regelmatig over hoe jij bepaalde dingen beleefd had, en dat werkte wel mee het vergroten van vertrouwen. je was op de momenten dat het nodig was direct, omdat het anders gewoon niet land, dan zijn er zoveel gedachten dat het wegwaait in een grote zee. je hebt ook nieuwe inzichten gegeven, en meegedacht over problemen. ik heb gemerkt dat je voor me vecht in bepaalde dingen. zoals eigen verantwoordelijk heid, etc.

2: wat deed ik goed? je bleef rustig, "hetzelfde" als ik je vertelde dat ik bijv. had gelogen, of me niet aan afspraken had gehouden. (deze vraag is eigenlijk ook al beantwoord hierboven). wat ik trouwens ook heel prettig vind is dat je door bepaalde woorden of zinnen heen 'prikt'. zoals als ik zeg 'aha' of 'joah'. of de "denk ik". de proberen, poging doen of het doen, dat heb ik ook van je geleerd.

3: wat kan ik verbeteren? dit vond ik eerst een moeilijke, maar ik durf hier wel meer te zeggen dan 1 op 1 denk ik. ik zou geen punt kunnen bedenken waar specifiek verbetering in kan zijn. daarom hou ik het meer algemeen.

verbeter punten:
-geen idee
-ik zou het niet weten
-ik kan niks bedenken!
-ik vind dat je het goed doet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Dank je wel voor je bericht. het wordt zeer gewaardeerd. mocht je reactie vuile taal bevatten, minder frisse benoemingen, pijnlijke, stekelijke of hatelijke opmerkingen dan zal deze worden beoordeeld en op beschaafde manier afgewimpeld. vergeet niet "wat u niet wil dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet"

mocht je reactie een positieve boodschap hebben, een fijne opmerking of een heerlijk sarcastische zin, dan zal deze op dezelfde manier beantwoord worden, want vergeet niet "wie de bal kaatst kan hem terugverwachten"

als laatste, ik oordeel niemand, dat zal God doen op het eind van je leven. als je niet gelooft in een God, dan leef je niet, als je niet leeft is de oplossing God. als je zelf de oplossing zonder God gevonden hebt, en je leeft. zal je geoordeeld worden voor het feit dat je zonder God hebt geleefd.

greetz,

Rick

ps: je bent altijd welkom om nog een keer te reageren, ik stel het erg op prijs. als je graag betaald wil worden voor reacties, dan kan dat geregeld worden. geef me je adres en ik kom bij je langs om een stevig robbertje te stoeien.