mijn persoonlijke bijbeltekst

Even though I walk through the valley of the shadow of death, I fear no evil, for You are with me; Your rod and Your staff, they comfort me.

zondag 23 maart 2014

1000 keer mijn blog bekeken! OOOEEEEEWAAAAAAHHHHHAAAAAAA KAAAAAJAAAAA LAMALAMALLLAAA

bedankt iedereen die mijn blog heeft gelezen, vandaag heb ik in totaal 1000 pageviews gekregen op mijn blog  :)

dus iedereen die de moeite heeft genomen om mijn woorden te lezen, ik dank u en hoop dat onze relatie zich mag ontwikkelen naar een hoger niveau. in alles ben ik slechts iemand die de woorden opschrijft, God geeft me geloof, Jezus laat me groeien, de Heilige Geest inspireert elke dag.

greetz,

Rick

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Dank je wel voor je bericht. het wordt zeer gewaardeerd. mocht je reactie vuile taal bevatten, minder frisse benoemingen, pijnlijke, stekelijke of hatelijke opmerkingen dan zal deze worden beoordeeld en op beschaafde manier afgewimpeld. vergeet niet "wat u niet wil dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet"

mocht je reactie een positieve boodschap hebben, een fijne opmerking of een heerlijk sarcastische zin, dan zal deze op dezelfde manier beantwoord worden, want vergeet niet "wie de bal kaatst kan hem terugverwachten"

als laatste, ik oordeel niemand, dat zal God doen op het eind van je leven. als je niet gelooft in een God, dan leef je niet, als je niet leeft is de oplossing God. als je zelf de oplossing zonder God gevonden hebt, en je leeft. zal je geoordeeld worden voor het feit dat je zonder God hebt geleefd.

greetz,

Rick

ps: je bent altijd welkom om nog een keer te reageren, ik stel het erg op prijs. als je graag betaald wil worden voor reacties, dan kan dat geregeld worden. geef me je adres en ik kom bij je langs om een stevig robbertje te stoeien.